Tuesday, 6 November 2012

RPH MINGGU 44

Tarikh
5 November 2012  (isnin)
Minggu
44
Mata pelajaran
Pendidikan Sivik dan kewarganegaraan
Tingkatan
5S4 dan 5K4
Catatan
PEPERIKSAAN SPM


Tarikh
5 November 2012  (isnin)
Minggu
44
Mata pelajaran
Pendidikan Seni visual
Tingkatan
4K7
Catatan
Tingkatan 4K4 hingga 4K10 diberikan cuti kerana SPM.


Tarikh
6 november 2012 (selasa)
Minggu
44
Mata pelajaran
Pendidikan Sivik dan kewarganegaraan
Tingkatan
4S1
Masa
1 jam 10 minit
Unit pembelajaran
ulangkaji
Hasil pembelajaran
1.    Murid menjawab dengan betul dan tepat.
Aktiviti
1.    Guru memberikan arahan.
2.    Murid membaca nota dan latihan PSK
3.    Rumusan
Penerapan nilai
Ketekunan dan kerajinan
Refleksi
P&P dijalankan dengan baik.


Tarikh
6 November 2012  (selasa)
Minggu
44
Mata pelajaran
Pendidikan Seni visual
Tingkatan
4K7
Catatan
Tingkatan 4K4 hingga 4K10 diberikan cuti kerana SPM.


Tarikh
7 November 2012  (rabu)
Minggu
44
Mata pelajaran
Pendidikan Sivik dan kewarganegaraan
Tingkatan
5S5 dan 5K7
Catatan
PEPERIKSAAN SPM


Tarikh
8 november  2012 (khamis)
Minggu
44
Mata pelajaran
Pendidikan seni
Tingkatan
4K4 dan 4K7
Masa
1 jam 10 minit
Unit pembelajaran
Kuiz PSV
Hasil pembelajaran
Pada akhir aktiviti murid dapat;
1.    Menjawab soalan dengan betul.
Aktiviti
1.    Guru memberikan soalan kuiz kepada murid.
2.    Murid menjawab soalan secara individu.
3.    Guru membacakan jawapan.
4.    Guru memberikan hadiah kepada murid yang mendapat markah 50 peratus.
Penerapan nilai
Daya usaha, ketekunan.
Refleksi
Secara keseluruhannya, kuiz yang dijalankan dapat mengukuhkan pengetahuan murid.


Tarikh
8 November 2012  (khamis)
Minggu
44
Mata pelajaran
Pendidikan Sivik dan kewarganegaraan
Tingkatan
5S4
Catatan
PEPERIKSAAN SPM


Tarikh
9 november  2012 (jumaat)
Minggu
44
Mata pelajaran
Pendidikan seni
Tingkatan
4K4 dan 4K7
Masa
1 jam 10 minit
Unit pembelajaran
Kuiz PSV
Hasil pembelajaran
Pada akhir aktiviti murid dapat;
1.    Menjawab soalan dengan betul.
Aktiviti
2.    Guru memberikan soalan kuiz kepada murid.
3.    Murid menjawab soalan secara individu.
4.    Guru membacakan jawapan.
5.    Guru memberikan hadiah kepada murid yang mendapat markah 50 peratus.
Penerapan nilai
Daya usaha, ketekunan.
Refleksi
Secara keseluruhannya, kuiz yang dijalankan dapat mengukuhkan pengetahuan murid.


No comments:

Post a Comment